WeMixAllUp
WeMixAllUp creates a forum for all who interest to retail
original and second hand items.

WeMixAlllUp creates a platform for all STUDENTS
to unite and as a assembly point
to discuss, share and comment
about any current issues.

Join Us, We Unite and MixAllUp!

Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

View previous topic View next topic Go down

Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by Lynne on Fri Aug 14, 2009 1:35 pm

Has anyone try this celcom UOX before? i jus realised it when passing celcom booth.

NO CREDIT Expired till 25 years old
Bonus FREE RM10 When You TOPUP RM10
ON Campus & OFF Campus




For further information : http://www.uox.com.my/uoxcentral/html/tnc.html

Pls give some advice about this package cos im interested to switch.. tongue
avatar
Lynne
Lance Corporal
Lance Corporal

Posts : 54
Join date : 2009-08-12
Location : Miri Curtin

Back to top Go down

Re: Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by WeMixAllUp on Fri Aug 14, 2009 2:52 pm

wow..got this kind of promotion..goodie..but recently Digi also making promotion in calling..anyone heard that?i think they got open booth outside LT.
avatar
WeMixAllUp
Admin
Admin

Posts : 292
Join date : 2009-07-10
Age : 29
Location : Miri

http://www.wemixallup.com

Back to top Go down

Re: Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by Lynne on Fri Aug 14, 2009 3:10 pm

really? wat's the specialty of digi than celcom? which one better?
avatar
Lynne
Lance Corporal
Lance Corporal

Posts : 54
Join date : 2009-08-12
Location : Miri Curtin

Back to top Go down

Re: Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by WeMixAllUp on Fri Aug 14, 2009 7:21 pm

hmm..i not very sure...cause havent view the information for Digi yet..haha..think i will try get the information and post up ya..
avatar
WeMixAllUp
Admin
Admin

Posts : 292
Join date : 2009-07-10
Age : 29
Location : Miri

http://www.wemixallup.com

Back to top Go down

Re: Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by 21mc on Mon Aug 17, 2009 1:48 am

hmm..did u guys noe that nowadays digi got a very cheap plan....did u saw the banner putting the RM1 big big de...hahaha actually, this is better than any student simpack oh.... check it out on any digi centre k... gudluck....
avatar
21mc
Private First Class
Private First Class

Posts : 20
Join date : 2009-07-29

Back to top Go down

Re: Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by 21mc_Prince on Mon Aug 17, 2009 1:31 pm

SOX/UOX is the cheapest student plan atm (less hassle) but 1 person 1 line only.
DiGi latest plan is quite cheap but got condition... you have to hit RM1 in order to get the cheap rate... not so clever this plan i'll say... and it doesnt has 3G support in Miri not to say 3.5G. and the d'campus support is so limited, last when i checked it only support curtin, so not so suitable for students from IBS or others...
as for Hotlink youth ah.. headache ah when i go read the terms and condition... macam macam banyak... No still got 6am-6pm rate No

imo, postpaid owned cheers if you have family members using maxis or you have bf or gf or both then try have a look on maxis postpaid plan... not so bad afterall... else ill recon for SOX/UOX prepaid...

_________________
We Come, We See, We Conquer
avatar
21mc_Prince
Moderator
Moderator

Posts : 6
Join date : 2009-08-08
Age : 32

Back to top Go down

Re: Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by WeMixAllUp on Mon Aug 17, 2009 1:33 pm

oic...nowsaday, company are keep fighting among each other, today this company come out one plan, tml another company sure got another plan out one...so competitive..
avatar
WeMixAllUp
Admin
Admin

Posts : 292
Join date : 2009-07-10
Age : 29
Location : Miri

http://www.wemixallup.com

Back to top Go down

Re: Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by gideon0412 on Sun Aug 23, 2009 1:00 am

yaya... btw... i think postpaid is the best... get subline so call and sms FREE...
avatar
gideon0412
Corporal
Corporal

Posts : 77
Join date : 2009-08-19
Age : 30
Location : miri

Back to top Go down

Re: Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by ikting on Mon Sep 07, 2009 9:21 am

ya..postpaid better..i use postpaid and i just keep call, cuz i not need pay.haha..
avatar
ikting
Active Topic Starter Award
Active Topic Starter Award

Posts : 152
Join date : 2009-08-16

Back to top Go down

Re: Anyone heard of Celcom University of Xpak? Im interested...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum